Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-24

1 . ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη  

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: 01/10/2023 – 30/11/2023 

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: 01/12/2023 – 31/01/2024

3. ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: 01/02/2024 – 31/03/2024

4. ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ –ΕΥ ΖΗΝ

Εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης: 01/04/2024 – 31/05/2024


Συγκεκριμένα  οι υποθεματικές και τα προγράμματα που επιλέχθηκαν  για τον κάθε Θεματικό Κύκλο από όλες τις τάξεις είναι :


Α΄ΤΑΞΗ : Ανθρώπινα Δικαιώματα- Έχω κι εγώ Δικαιώματα, είμαι παιδί

STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική- Οι μικροί εξερευνητές

 Οικολογία, Παγκόσμια και τοπική, Φυσική κληρονομιά-Ζώα & φυτά του τόπου μου   Υγεία-Ο Ρούλης, ο Τροφούλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της Υγιεινής διατροφής


Β΄ΤΑΞΗ: Κοινωνική ενσυναίσθηση και ευθύνη- Νοιάζομαι, θέλω και βοηθώ     Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με επαγγέλματα- Εργασία και χαρά Κλιματική αλλαγή-φυσικές καταστροφές-πολιτική προστασία-Σεισμός και τώρα τι κάνω Αυτομέριμνα και πρόληψη-Ψυχική Υγεία-Το παπάκι πάει

Γ΄ΤΑΞΗ: Συμπερίληψη-Αλληλοσεβασμός-Διαφορετικότητα- Σταματώ τις διακρίσεις Επιχειρηματικότητα-Γνωριμία με επαγγέλματα-Γνωρίζω τα επαγγέλματα    Παγκόσμια & Τοπική Πολιτιστική κληρονομιά-Πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας Γνωρίζω το σώμα μου-Το σώμα μου το φροντίζω και το αγαπώ

Δ1΄ΤΑΞΗ: Αλληλοσεβασμός-Διαφορετικότητα Ανθρώπινα Δικαιώματα-Εθελοντισμός STEM/STEAM -Η Σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα       Οικολογία, Παγκόσμια και τοπική, Φυσική κληρονομιά-Για το δάσος μαθαίνω, δρω Υγεία-Οδική ασφάλεια 

Δ2΄ΤΑΞΗ : Ανθρώπινα Δικαιώματα- Έχω κι εγώ Δικαιώματα, είμαι παιδί STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική-Γίνομαι δημιουργός της αυλής του σχολείου μου  Οικολογία, Παγκόσμια & τοπική, Φυσική κληρονομιά-Ανακυκλώνω    Υγεία-Οδική ασφάλεια

Ε1 ΤΑΞΗ: Εθελοντισμός-Εγώ και η Κοινωνία       STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική-Οι εποχές του έτους και το κλίμα Τοπική-πολιτιστική κληρονομιά-Μαθητές ξεναγοί     Υγεία-Οδική ασφάλεια

Ε2 ΤΑΞΗ: Συμπερίληψη, Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα,Πέρα από το ροζ&το γαλάζιο Επιχειρώ-δημιουργία διαφήμισης(ραδιοφωνικής, τηλεοπτικής, αφίσας)       Κλιματική αλλαγή, φυσικές καταστροφές. Αλλάζουμε εμείς ,όχι το κλίμα      Ψυχική και συναισθηματική υγεία-πρόληψη-Ασφαλώς…πλοηγούμαι

ΣΤ΄ΤΑΞΗ: Συμπερίληψη-Το ταξίδι της φυγής και της ελπίδας    Οικονομικός Γραμματισμός-Καταναλώνω      Τοπική-πολιτιστική κληρονομια-Μαθητές ξεναγοί   Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση-Γνωρίζω το σώμα μου                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου